Casa Naţională a Asigurărilor de Sănătate
|
Ordin nr. 175/2007 din 23/04/2007 privind modificarea şi completarea Ordinului ministrului sănătăţii
şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate
nr. 60/32/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor Ordonanţei
de urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi
indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate, cu
modificările şi completările ulterioare Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 519 din 01/08/2007 Actul a intrat in vigoare la data de 01 august 2007 |
|
Nr. 830/175
Ministerul Sănătăţii
Publice
Casa Naţională de
Asigurări de Sănătate
Având în vedere Ordonanţa de
urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi
indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate,
aprobată prin Legea nr. 399/2006, cu modificările şi
completările ulterioare, art. 262 alin. (2) din Legea nr. 95/2006
privind reforma în domeniul sănătăţii şi Referatul de
aprobare al Ministerului Sănătăţii Publice şi al Casei
Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. E.N. 5.009/P 1.795/2007,
în temeiul dispoziţiilor art. 281
alin. (2) din Legea nr. 95/2006 şi al prevederilor art. 7 alin. (4) din
Hotărârea Guvernului nr. 862/2006 privind organizarea şi
funcţionarea Ministerului Sănătăţii Publice,
ministrul sănătăţii
publice şi preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de
Sănătate emit următorul ordin:
Art. I. - Normele de
aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.
158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări
sociale de sănătate, aprobate prin Ordinul ministrului
sănătăţii şi al preşedintelui Casei
Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 60/32/2006,
publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 147 din 16 februarie
2006, cu modificările şi completările ulterioare, se
modifică şi se completează după cum urmează:
1. La articolul 1, alineatul (3) se modifică
şi va avea următorul cuprins:
"(3)
Declaraţia privind obligaţiile de plată va fi
însoţită, după caz, de declaraţia privind evidenţa
nominală a asiguraţilor care au beneficiat de concedii şi
indemnizaţii reglementate de Ordonanţa de urgenţă a
Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de
asigurări sociale de sănătate, al cărei model este
prezentat în anexa nr. 2, şi de exemplarul 2 al certificatelor de concedii
medicale. Exemplarul 2 al certificatelor de concedii medicale se depune la
casele de asigurări de sănătate şi în situaţia în care
indemnizaţiile aferente se suportă integral de către angajator
conform art. 12 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.
158/2005, precum şi în situaţia în care asiguratul nu
îndeplineşte condiţiile prevăzute de lege pentru a beneficia de
indemnizaţii."
2. Articolul 8 se modifică şi va avea
următorul cuprins:
"Art. 8. - Toate
operaţiunile legate de înregistrarea şi evidenţa
declaraţiilor şi a contractelor de asigurare pentru concedii şi
indemnizaţii, a comunicărilor de modificare şi a
solicitărilor de retragere a declaraţiei de asigurare pentru concedii
şi indemnizaţii, precum şi de plata contribuţiilor pentru
concedii şi indemnizaţii sunt în sarcina caselor de asigurări de
sănătate care au primit şi au înregistrat documentele
respective."
3. După articolul 8 se introduce litera C cu
următorul cuprins:
"C. Contractul de
asigurare pentru concedii şi indemnizaţii"
4. După litera C se introduce un nou articol,
articolul 81, cu următorul cuprins:
"Art. 81.
- Pot încheia contract de asigurare pentru concedii şi indemnizaţii
pentru maternitate şi pentru îngrijirea copilului bolnav persoanele
prevăzute la art. 1 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de
urgenţă a Guvernului nr. 158/2005, astfel cum a fost aprobată cu
modificări prin Legea nr. 399/2006, în condiţiile în care au
început stagiul de cotizare până la data de 1 ianuarie 2006. Modelul de
contract este cel aprobat prin Ordinul preşedintelui Casei Naţionale
de Asigurări de Sănătate nr. 345/2006."
5. La articolul 9, alineatele (2), (3), (4)
şi partea introductivă a alineatului (5) se modifică şi vor
avea următorul cuprins:
"(2) Persoanele
juridice sau fizice prevăzute la art. 5 lit. a) din Ordonanţa de
urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 au obligaţia
plăţii contribuţiei pentru concedii şi indemnizaţii,
aplicată la fondul de salarii realizat, cu respectarea prevederilor
legislaţiei financiar-fiscale în materie. Fondul de salarii realizat
reprezintă totalitatea sumelor utilizate de un angajator pentru plata
drepturilor salariale sau de natură salarială. În fondul de salarii
sunt incluse şi sumele reprezentând indemnizaţii pentru incapacitate
temporară de muncă cauzată de boli obişnuite sau de
accidente în afara muncii, precum şi indemnizaţii pentru incapacitate
temporară de muncă urmare a unor accidente de muncă sau boli
profesionale, suportate de către angajator.
(3) Baza lunară de
calcul a contribuţiei pentru concedii şi indemnizaţii pentru
persoanele prevăzute la art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de
urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 nu poate fi mai mare decât produsul
dintre numărul asiguraţilor din luna pentru care se calculează
contribuţia şi valoarea corespunzătoare a 12 salarii minime
brute pe ţară. Prin sintagma numărul asiguraţilor din
lună se înţelege numărul de salariaţi cu venituri salariale
care fac parte din fondul de salarii asupra căruia s-a aplicat
contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii.
(4) În situaţia
persoanelor prevăzute la art. 1 alin. (1) lit. C din Ordonanţa de
urgenţă a Guvernului nr. 158/2005, instituţia care
administrează bugetul asigurărilor pentru şomaj are
obligaţia plăţii contribuţiei pentru concedii şi
indemnizaţii, aplicată drepturilor reprezentând indemnizaţia de
şomaj; contribuţia se suportă din bugetul asigurărilor
pentru şomaj.
(5) În situaţia
persoanelor prevăzute la art. 1 alin. (2) din Ordonanţa de
urgenţă a Guvernului nr. 158/2005, cota de contribuţie pentru
concedii şi indemnizaţii se aplică asupra veniturilor supuse
impozitului pe venit potrivit prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul
fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, după
cum urmează:".
6. La articolul 9 alineatul (5), după litera
c) se introduce o nouă literă, litera d), cu următorul cuprins:
"d) asupra
veniturilor declarate în contractele de asigurare socială pentru
persoanele prevăzute la art. 1 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de
urgenţă a Guvernului nr. 158/2005."
7. La articolul 9, după alineatul (5) se
introduc două noi alineate, alineatele (6) şi (7), cu următorul
cuprins:
"(6) Baza
lunară de calcul a contribuţiei prevăzută la alin. (5) nu
poate depăşi plafonul a 12 salarii minime brute pe ţară.
(7) Contribuţia
pentru concedii şi indemnizaţii se aplică şi asupra
indemnizaţiei pentru incapacitate temporară de muncă urmare a
unui accident de muncă sau boală profesională şi se
suportă de către angajator sau din fondul de asigurare pentru
accidente de muncă şi boli profesionale constituit în condiţiile
legii, după caz. Contribuţia pentru concedii şi
indemnizaţii care se suportă din fondul de asigurare pentru accidente
de muncă şi boli profesionale se va evidenţia distinct în
declaraţia prevăzută la art. 1 alin. (1)."
8. Articolul 10 se modifică şi va avea
următorul cuprins:
"Art. 10. - (1)
Termenele de plată a contribuţiilor pentru concedii şi
indemnizaţii sunt:
a) până la data de
25 a lunii următoare celei pentru care se datorează plata, în cazul
angajatorilor;
b) până la data de
25 a lunii următoare celei pentru care se datorează plata, în cazul
instituţiei care administrează bugetul asigurărilor pentru
şomaj;
c) până la data de
25 a lunii următoare celei pentru care se datorează plata, în cazul
persoanelor prevăzute la art. 1 alin. (2) din Ordonanţa de
urgenţă a Guvernului nr. 158/2005.
(2) Pentru neachitarea
la termenul de scadenţă de către angajatorii, asimilaţii
acestora şi asiguraţii care au obligaţia plăţii
contribuţiei pentru concedii şi indemnizaţii, aceştia
datorează după acest termen majorări de întârziere, potrivit
prevederilor legale în materie de colectare a creanţelor fiscale.
(3) Plata sumelor
reprezentând contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii se
poate face prin virament sau direct la casieriile caselor de asigurări de
sănătate."
9. Articolul 11 se modifică şi va avea
următorul cuprins:
"Art. 11. - (1)
Pentru persoanele prevăzute la art. 1 alin. (2) din Ordonanţa de
urgenţă a Guvernului nr. 158/2005, a căror contribuţie
calculată la venitul estimat este mai mare, respectiv mai mică decât
contribuţia datorată, calculată în raport cu decizia de impunere
anuală, casele de asigurări de sănătate vor proceda
după cum urmează:
a) în cazul în care venitul
realizat este mai mare faţă de venitul estimat, conform deciziei de
impunere anuale emise de organele fiscale, suma realizată în plus se va
distribui proporţional pe cele 12 luni, contribuţia recalculându-se
în mod corespunzător, cu luarea în considerare a plafonului stabilit de
lege. Diferenţa de contribuţie rămasă de achitat conform
deciziei de impunere anuale se achită în termen de cel mult 60 de zile de
la data comunicării deciziei de impunere, perioadă pentru care nu se
calculează şi nu se datorează majorări de întârziere
potrivit reglementărilor în materie privind colectarea creanţelor
bugetare. În situaţia în care asiguratul a beneficiat de indemnizaţie
de asigurări sociale de sănătate în anul financiar închis,
cuantumul indemnizaţiei se recalculează, urmând ca suma
rezultată în plus să fie compensată cu obligaţia de
plată rezultată din decizia de impunere anuală sau cu
obligaţii de plată viitoare, după caz;
b) în cazul în care
venitul realizat este mai mic faţă de venitul estimat, conform
deciziei de impunere anuale emise de organele fiscale, contribuţia se
recalculează, urmând ca diferenţa achitată în plus de asigurat
să fie compensată cu obligaţiile de plată viitoare. În
situaţia în care asiguratul a beneficiat de indemnizaţie de
asigurări sociale de sănătate în anul financiar închis,
cuantumul indemnizaţiei se recalculează, urmând ca indemnizaţia
plătită în plus să fie compensată cu diferenţa de
contribuţie achitată conform deciziei anticipate sau cu
obligaţii de plată viitoare, după caz;
c) în cazul în care
asiguratul a realizat pierdere fiscală, conform deciziei de impunere
anuale emise de organele fiscale, contribuţia achitată de
contribuabil se restituie. În situaţia în care asiguratul a beneficiat de
indemnizaţie de asigurări sociale de sănătate în anul
financiar închis, contribuţia achitată de asigurat se
compensează cu indemnizaţia de asigurări sociale de
sănătate, iar în cazul în care rămân diferenţe, acestea se
recuperează sau se plătesc, după caz.
(2) La expirarea termenului
prevăzut la alin. (1) lit. a), pentru sumele datorate şi rămase
neachitate se vor percepe majorări de întârziere potrivit prevederilor
legale în materie de colectare a creanţelor fiscale."
10. La articolul 12, partea introductivă a
alineatului (1) şi litera a) se modifică şi vor avea
următorul cuprins:
"Art. 12. - (1)
Stagiul minim de cotizare pentru acordarea drepturilor prevăzute la art. 2
alin. (1) lit. a)-d) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.
158/2005 este de o lună realizată în ultimele 12 luni anterioare
lunii pentru care se acordă concediul medical şi se constituie din
însumarea perioadelor:
a) pentru care s-a
achitat contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii de
către angajator sau, după caz, de către asigurat, respectiv de
către fondul de asigurare pentru accidente de muncă şi boli
profesionale sau bugetul asigurărilor pentru şomaj;".
11. Articolul 13 se modifică şi va avea
următorul cuprins:
"Art. 13. - Se
consideră stagiu de cotizare şi situaţia în care, prin însumarea
perioadelor ce constituie stagiul de cotizare din ultimele 12 luni anterioare
producerii riscului rezultă un număr de 22 de zile de stagiu de
cotizare.
Exemplul nr. 1 -
Situaţia în care există o lună integrală de stagiu de
cotizare
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── luna 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 zile lucrătoare 19 22 23 20 23 22 21 22 20 23 20 21 zile de stagiu - - - - - - - - - 22 - - ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── |
- luna 1
reprezintă prima lună anterioară producerii riscului;
...
- luna 12
reprezintă a 12-a lună anterioară producerii riscului.
În acest caz
condiţia de stagiu de cotizare pentru acordarea drepturilor prevăzute
la art. 2 alin. (1) lit. a)-d) din Ordonanţa de urgenţă a
Guvernului nr. 158/2005 este realizată, întrucât se constată că
există o lună integrală de stagiu de cotizare (luna a 3-a).
Exemplul nr. 2 -
Situaţia în care nu există o lună integrală de stagiu de
cotizare
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── luna 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 zile lucrătoare 19 22 23 20 23 22 21 22 20 23 20 21 zile de stagiu - - - - 11 - - - 6 5 - - ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── |
Din cumularea zilelor
de stagiu din lunile 3, 4 şi 8 rezultă un număr de 22 de zile,
reprezentând stagiul minim de cotizare pentru deschiderea dreptului la concedii
şi indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate,
potrivit legii."
12. La articolul 17, partea introductivă a
alineatului (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:
"(4) Certificatele
de concediu medical se pot elibera şi la o dată ulterioară,
numai pentru luna în curs sau luna anterioară, pentru următoarele
situaţii:".
13. La articolul 17 alineatul (4), după litera
d) se introduce o nouă literă, litera e), cu următorul cuprins:
"e) în caz de
carantină."
14. După articolul 18 se introduce un nou
articol, articolul 181, cu următorul cuprins:
"Art. 181.
- La externarea pacientului din spital, medicul curant eliberează
certificat de concediu medical în condiţiile art. 18, cu înscrierea
codului de indemnizaţie corespunzător, cu excepţia codului de
indemnizaţie de urgenţă (06)."
15. La articolul 24, alineatul (2) se modifică
şi va avea următorul cuprins:
"(2) Începând cu a
91-a zi, concediul medical se poate prelungi până la 183 de zile, cu
avizul medicului expert al asigurărilor sociale."
16. Articolul 31 se modifică şi va avea
următorul cuprins:
"Art. 31. - În caz
de urgenţe medico-chirurgicale, pentru care gradul de severitate al bolii
nu impune internarea în spital, concediul medical se acordă de medicul
care a asistat urgenţa (medic de familie, medic din ambulatoriul de
specialitate, de la camera de gardă, structuri de primire urgenţe,
ambulanţă, centru de permanenţă), pentru o perioadă de
maximum 5 zile calendaristice. Dacă incapacitatea temporară de
muncă se menţine, concediul medical poate fi prelungit de medicul
curant, pentru aceeaşi afecţiune, dar nu pentru cod de
indemnizaţie de urgenţă (06), în condiţiile şi pe
duratele stabilite de lege."
17. Articolul 35 se modifică şi va avea
următorul cuprins:
"Art. 35. - (1)
Indemnizaţia pentru incapacitate temporară de muncă se
suportă, potrivit art. 12 din Ordonanţa de urgenţă a
Guvernului nr. 158/2005, de către angajator sau din bugetul Fondului
naţional unic de asigurări sociale de sănătate (FNUASS),
pentru zilele lucrătoare din duratele exprimate în zile calendaristice de
incapacitate temporară de muncă, socotite din prima zi de
incapacitate.
Exemplu - Situaţia
în care concediul medical este acordat pentru perioada 1-12 ianuarie 2007
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── ziua L M M J V S D L M M J V ... ... ... data calendaristică 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... ... ... zile plătite - - X X X - - Y Y Y Y Y ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── |
X - zile suportate de
angajator, Y - zile suportate din bugetul FNUASS.
În acest caz
angajatorul suportă indemnizaţia de asigurări sociale de
sănătate pentru 3 zile lucrătoare, având în vedere că 1
şi 2 ianuarie sunt zile de sărbătoare declarate nelucrătoare.
(2) Numărul de
zile ce urmează a fi plătite nu va cuprinde zilele de
sărbătoare declarate nelucrătoare, potrivit prevederilor legale
în vigoare, şi/sau zilele nelucrătoare stabilite prin programul de
lucru, potrivit contractelor colective de muncă."
18. La articolul 37, alineatul (2) se modifică
şi va avea următorul cuprins:
"(2) În
situaţia în care unui asigurat i se acordă două sau mai multe
concedii medicale pentru aceeaşi afecţiune, fără
întrerupere între ele, durata lor se cumulează, iar plata se suportă
conform art. 12 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.
158/2005. În această situaţie, la calculul indemnizaţiilor
pentru certificatele de concediu medical în continuare se menţine baza de
calcul determinată pentru certificatul de concediu medical
iniţial."
19. La articolul 51, teza a 2-a se modifică
şi va avea următorul cuprins:
"Dacă durata
concediului medical depăşeşte 90 de zile, este necesar avizul
medicului expert al asigurărilor sociale."
20. Articolul 68 se modifică şi va avea
următorul cuprins:
"Art. 68. - Baza
de calcul a indemnizaţiilor prevăzute de Ordonanţa de
urgenţă a Guvernului nr. 158/2005 se determină ca medie a
veniturilor lunare din ultimele 6 luni din cele 12 luni din care se constituie
stagiul de cotizare, până la limita a 12 salarii minime brute pe
ţară lunar, pe baza cărora se calculează, conform legii,
contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii."
21. Articolul 70 se modifică şi va avea
următorul cuprins:
"Art. 70. - În
cazul în care stagiul de cotizare este mai mic de o lună, pentru
situaţiile prevăzute la art. 9 şi 31 din Ordonanţa de
urgenţă a Guvernului nr. 158/2005, baza de calcul a indemnizaţiilor
o constituie venitul lunar din prima lună de activitate pentru care s-a
stabilit să se plătească contribuţia, cu respectarea
prevederilor art. 69."
22. Articolul 73 se modifică şi va avea
următorul cuprins:
"Art. 73. - (1)
Media zilnică a bazei de calcul a indemnizaţiilor de asigurări
sociale de sănătate se determină ca raport între suma
veniturilor realizate în ultimele 6 luni, pe baza cărora s-a achitat
contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii, şi
numărul total de zile pentru care s-a achitat contribuţia în
această perioadă, astfel:
____ \ Mzbci = /___ V: NTZ, |
în care:
Mzbci = media
zilnică a bazei de calcul a indemnizaţiilor;
SUMĂ V = suma
veniturilor din ultimele 6 luni, pe baza cărora s-a achitat
contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii;
NTZ = numărul
total de zile lucrate din ultimele 6 luni, pe baza cărora s-a achitat
contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii.
Numărul de zile
pentru care s-a achitat contribuţia pentru concedii şi
indemnizaţii în această perioadă nu poate fi mai mare decât
numărul zilelor lucrătoare corespunzătoare fiecărei luni
din perioada luată în considerare pentru baza de calcul, potrivit Legii nr.
53/2003 - Codul muncii, cu modificările ulterioare.
(2) În cazul în care
persoana asigurată a realizat venituri pe o perioadă mai mică de
6 luni, baza de calcul a indemnizaţiilor o constituie media veniturilor
realizate pe baza cărora s-a achitat contribuţia.
Exemplul nr. 1
- lei - ──────────────────────────────────────────────── luna 1 2 3 4 5 6 V - - 500 500 500 500 NZ - - 21 20 21 20 ──────────────────────────────────────────────── |
În acest caz, media
zilnică a bazei de calcul a indemnizaţiilor de asigurări sociale
de sănătate se determină ca raport între suma veniturilor
realizate în lunile 3, 4, 5 şi 6, pe baza cărora s-a achitat
contribuţia pentru concedii şi indemnizaţii, şi numărul
total de zile pentru care s-a achitat contribuţia în această
perioadă.
Exemplul nr. 2 -
Situaţia în care veniturile din ultimele 6 luni depăşesc
plafonul stabilit de lege
- lei - ────────────────────────────────────────────────────────────────────── luna*) 1 2 3 4 5 6 V**) 5.000 5.000 5.000 5.000 5.000 5.000 NZ***) 21 19 21 20 21 20 ────────────────────────────────────────────────────────────────────── vplaf****) 5.000 5.000 5.000 3.960 3.960 4.680 |
*) luna 1 - luna august
2006
luna 2 - luna
septembrie 2006
luna 3 - luna octombrie
2006
luna 4 - luna noiembrie
2006
luna 5 - luna decembrie
2006
luna 6 - luna ianuarie
2007
**) Veniturile totale
realizate în cele 6 luni din baza de calcul.
***) Numărul de
zile pentru care s-a achitat contribuţia pentru concedii şi
indemnizaţii, pe fiecare lună din baza de calcul.
****) În lunile 4, 5
şi 6 veniturile pentru care s-a achitat contribuţia nu trebuie
să depăşească limita a 12 salarii minime brute pe
ţară.
În acest caz, media
zilnică a bazei de calcul a indemnizaţiilor se determină ca
raport între suma veniturilor totale realizate în lunile 1, 2 şi 3, precum
şi veniturile din lunile 4, 5 şi 6, plafonate potrivit legii, pe baza
cărora s-a achitat contribuţia pentru concedii şi
indemnizaţii, şi numărul total de zile pentru care s-a achitat
contribuţia în această perioadă.
Exemplul nr. 3 -
Situaţia în care în baza de calcul intră venituri pentru
fracţiune de lună
- lei - ──────────────────────────────────────────────────────────────────── luna*) 1 2 3 4 5 6 V 5.000 5.000 5.000 1.250 5.000 5.000 NZ 21 19 21 5**)+15 21 20 ──────────────────────────────────────────────────────────────────── vplaf 5.000 5.000 5.000 990 3.960 4.680 |
*) Se utilizează
lunile din exemplul nr. 2.
**) În luna a 4-a
persoana a avut 5 zile lucrate şi 15 zile de concediu fără
plată. În acest caz, veniturile realizate în cele 5 zile lucrate se
plafonează conform legii.
Exemplul nr. 4 -
Situaţia în care nu există venituri realizate în ultimele 6 luni
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── luna 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 v - - 500 - - - - - - - - - zile lucrătoare 19 22 23 20 23 22 21 22 20 22 20 21 zile de stagiu - - 23 - - - - - - - - - ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── |
În acest caz, media
zilnică a bazei de calcul nu se poate determina, deoarece în ultimele 6
luni anterioare producerii riscului nu sunt venituri realizate."
23. La articolul 74, exemplul de calcul nr. 3 se
modifică şi va avea următorul cuprins:
"Exemplul nr. 3 -
Pentru cazurile prevăzute la art. 9 şi 31 din Ordonanţa de
urgenţă a Guvernului nr. 158/2005
- lei - ───────────────────────────────────────────────── luna 1 2 3 4 5 6*) V - - - - - 500 NZ - - - - - 21 ───────────────────────────────────────────────── |
*) Persoana
respectivă are un stagiu de cotizare mai mic de o lună."
24. La articolul 77, alineatul (5) se modifică
şi va avea următorul cuprins:
"(5) Pe baza
referatului aprobat se întocmesc: ordonanţarea de plată, ordinul de
plată, borderoul ordinelor de plată prevăzut în anexa nr. 14
sau, după caz, comunicarea de respingere a plăţii
prevăzută în anexa nr. 15. În termen de 15 zile de la depunerea
cererii de restituire, casa de asigurări de sănătate va efectua
plata sumelor aprobate sau va transmite solicitantului comunicarea de
respingere a plăţii."
25. Anexa nr. 1 se modifică şi se
înlocuieşte cu anexa nr. 1 la prezentul ordin.
26. Anexa nr. 2 se modifică şi se
înlocuieşte cu anexa nr. 2 la prezentul ordin.
27. Anexa nr. 4 se modifică şi se
înlocuieşte cu anexa nr. 3 la prezentul ordin.
28. Anexa nr. 9 se modifică şi se
înlocuieşte cu anexa nr. 4 la prezentul ordin.
29. La anexa nr. 10, punctul III se modifică
şi va avea următorul cuprins:
"III. Prezenta convenţie
este valabilă de la data încheierii până la sfârşitul anului
calendaristic pentru care a fost încheiată, cu posibilitatea prelungirii
valabilităţii prin act adiţional."
30. La anexa nr. 10 punctul VII, articolul 9 se
modifică şi va avea următorul cuprins:
"Art. 9. - În
condiţiile apariţiei unor noi acte normative în materie, care
intră în vigoare pe durata derulării prezentei convenţii,
clauzele contrare se vor modifica şi se vor completa în mod
corespunzător. Ori de câte ori intervin modificări ale elementelor
care au stat la baza prezentei convenţii, aceasta se va modifica prin act
adiţional."
31. Anexa nr. 11 se modifică şi se
înlocuieşte cu anexa nr. 5 la prezentul ordin.
32. Anexa nr. 12 se modifică şi se
înlocuieşte cu anexa nr. 6 la prezentul ordin.
Art. II. - Anexele nr. 1-6 fac
parte integrantă din prezentul ordin.
Art. III. - Prezentul ordin se
publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul sănătăţii publice, Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, Gheorghe Eugen Nicolăescu Vasile Ciurchea |
ANEXA Nr. 11)
(Anexa nr. 1 la norme)
___________
1) Anexa nr. 1 este reprodusă în
facsimil.
Casa de Asigurări de sănătate ...................... Nr. [][][][][][][] din ziua [][] luna [][] anul [][] DECLARAŢIE iniţială [] rectificativă [] Privind evidenţa obligaţiilor de plată către bugetul Fondului Naţional Unic de Asigurări Sociale de Sănătate pentru concedii şi indemnizaţii pentru luna [][] anul [][][][] A. Denumire angajator [][][][][][][][][][][][][][][][][][][][] B. CUI (cod fiscal) [][][][][][][][][][][][][] C. Nr. Înreg. Reg. Comerţului [][][]/[][][][][]/[][][][] D. Nr. Angajaţi [][][][][][] E. Total fond salarii brute realizate [][][][][][][][][][][][] F. Total contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii calculate la fond salarii [][][][][][][][][] G. Total indemnizaţii suportate din FAAMBP [][][][][][][][][] H. Total contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii datorate pentru indemnizaţiile suportate din FAAMBP [][][][][][][][][] I. Total contribuţii datorate FNUASS pentru concedii şi indemnizaţii [][][][][][][][][] J. Total cuantum prestaţii de suportat din FNUASS pentru concedii şi indemnizaţii [][][][][][][][][] Din care: Total zile Suma din F.N.U.A.S.S Nr. Cazuri Total zile prestaţii din pentru concedii şi prestaţii F.N.U.A.S.S indemnizaţii J1. Indemnizaţii pentru incapacitate temporară de muncă [][][][][] [][][][] [][][][] [][][][][][][][][] J2. Prevenire îmbolnăvire [][][][][] [][][][] [][][][] [][][][][][][][][] J3. Sarcină şi lăuzie [][][][][] [][][][] [][][][] [][][][][][][][][] J4. Îngrijire copil bolnav [][][][][] [][][][] [][][][] [][][][][][][][][] J5. Indemnizaţie de risc maternal [][][][][] [][][][] [][][][] [][][][][][][][][] K. Total sumă de recuperat de la FNUASS pentru concedii şi indemnizaţii din luna/lunile anterioare [][][][][][][][][] L*). Total sumă recuperată de angajator din contribuţia lunii curente [][][][][][][][][] M. Total sumă de virat la FNUASS pentru concedii şi indemnizaţii [][][][][][][][][] N. Total sumă de recuperat de la FNUASS pentru concedii şi indemnizaţii [][][][][][][][][] O. Adresă angajator Localitatea: [][][][][][][]][][][][][][][][][][][] Strada: [][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][] Nr. [][][][][][] Bl. [][][][][][] Sc. [][][][] Et. [][] Ap. [][][][] Tel: [][][][][][][][][][][][][][] Judeţ: [][][][][][][][][][][][][][][] Sector: [][] E-mail: [___________________________________________________________] P. Conturi bancare Banca: [][][][][][][][][][][][][][][][][][] Filiala: [][][][][][][][][][][][][][][][][][][] Cont: [][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]][][] Banca: [][][][][][][][][][][][][][][][][][] Filiala: [][][][][][][][][][][][][][][][][][][] Cont: [][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]][][] Sub sancţiunile aplicate falsului în acte publice, declar că am examinat această declaraţie şi în conformitate cu informaţiile furnizate o declar corectă şi completă Numele ................................... Prenumele ................................. Data ........................... Funcţie**) ............................... Semnătura şi ştampila ..................... Nr. total de file Anexa 2 [][][] *) Sumele recuperate din contribuţia lunii curente sunt sumele pentru care nu se depune cerere de restituire la CAS. **) Director General sau altă persoană autorizată. ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │Declaraţie nominală pe suport magnetic [] Nr. dischete/CD-ROM [][] │ │Declaraţie nominală transmisă pe cale electronică [] │ │Verificat corectitudinea fişierelor: Nume: ............................. Semnătură ..................... │ └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ |
ANEXA Nr. 21)
(Anexa nr. 2 la norme)
___________
1) Anexa nr. 2 este reprodusă în
facsimil.
Casa de Asigurări de sănătate ...................... Nr. [][][][][][][] din ziua [][] luna [][] anul [][] DECLARAŢIE iniţială [] rectificativă [] Privind evidenţa nominală a asiguraţilor care au beneficiat de concedii şi indemnizaţii pentru luna [][] anul [][][][] Denumire angajator [][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][] CUI [][][][][][][][][][][][][] ┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ ┌──────────────────┐ │ │┌─────┐┌─────────────┐┌───────────────────────────────────┐┌────────────────────┐┌────────────────────────┐│ Zile lucrătoare │ │ ││Nr. ││ Tip ││ Nume/Prenume asigurat ││ CNP asigurat ││ Luat în evidenţă │└──────────────────┘ │ ││crt.:││rectificare*)│└───────────────────────────────────┘└────────────────────┘│la CAS .................│┌──────────────────┐ │ │└─────┘└─────────────┘ └────────────────────────┘│Total zile lucrate│ │ │ └──────────────────┘ │ │┌────────────────┐┌─────────┐┌──────────────┐┌────────────┐┌────────────────┐┌──────────────────────┐┌───────────────┐┌─────────────┐│ ││ Serie şi număr ││ Zile ││Zile prestaţii││ Cod ││Suma din FNUASS ││ Serie şi număr ││Cod urgenţă***)││Cod boală***)││ ││ Certificat de ││prestaţii││suportate din ││indemnizaţie││pentru concedii ││Certificat de Concediu││ medico- ││ infecto- ││ ││Concediu Medical││ ││ FNUASS ││ ││şi indemnizaţii ││ Medical Iniţial**) ││ chirurgicală ││ contagioasă ││ │└────────────────┘└─────────┘└──────────────┘└────────────┘└────────────────┘└──────────────────────┘└───────────────┘└─────────────┘│ │┌────────────────┐┌─────────┐┌──────────────┐┌────────────┐┌────────────────┐┌──────────────────────┐┌───────────────┐┌─────────────┐│ ││ Serie şi număr ││ Zile ││Zile prestaţii││ Cod ││Suma din FNUASS ││ Serie şi număr ││Cod urgenţă***)││Cod boală***)││ ││ Certificat de ││prestaţii││suportate din ││indemnizaţie││pentru concedii ││Certificat de Concediu││ medico- ││ infecto- ││ ││Concediu Medical││ ││ FNUASS ││ ││şi indemnizaţii ││ Medical Iniţial**) ││ chirurgicală ││ contagioasă ││ │└────────────────┘└─────────┘└──────────────┘└────────────┘└────────────────┘└──────────────────────┘└───────────────┘└─────────────┘│ └─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ ┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ [][][][] [_______] [][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][] [][][][][][][][][][][][][] [][] [ ][ ] │ │ [][][][] [][][][][][][][][][] [][] [][] [][] [][][][][] [][][][] [][][][][][][][][][] [ ][ ] │ │ [][][][] [][][][][][][][][][] [][] [][] [][] [][][][][] [][][][] [][][][][][][][][][] │ └─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ ┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐ │ [][][][] [_______] [][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][] [][][][][][][][][][][][][] [][] [ ][ ] │ │ [][][][] [][][][][][][][][][] [][] [][] [][] [][][][][] [][][][] [][][][][][][][][][] [ ][ ] │ │ [][][][] [][][][][][][][][][] [][] [][] [][] [][][][][] [][][][] [][][][][][][][][][] │ └─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘ Semnătura/Ştampila ..................... *) M = modificare A = adăugare asigurat S = ştergere asigurat. **) Se completează cu seria şi numărul Certificatului de concediu medical iniţial numai în cazul concediului medical "in continuare". ***) Se completează după caz, cu codul de urgenţă medico-chirurgicală respectiv codul de boală infecto-contagioasă, prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 1.186/2000. |
ANEXA Nr. 3*)
(Anexa nr. 4 la norme)
___________
*) Anexa nr. 3 este reprodusă în facsimil.
Casa Naţională de Asigurări de Sănătate Casa de Asigurări Sănătate ............ Nr. [][][][][] din: [][][][][][][][] DECLARAŢIE DE ASIGURARE PENTRU CONCEDII ŞI INDEMNIZAŢII 1. Date privind solicitantul Nume Prenume [][][][][][][][][][][][][][][][] [][][][][][][][][][][][][][] B.I./C.I. Seria [][][][] Nr. [][][][][][][][][][][][] Eliberat de [][][][] La data [][][][][][] Z Z L L A A CNP [][][][][][][][][][][][][] Adresa: Localitate Str. [][][][][][][][][][][][][][] [][][][][][][][][][][][][][] Nr. Bl. Sc. Ap. Sector [][][][] [][][][] [][][][] [][][][] [][] ───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── 2. Declaraţie cu privire la încadrarea în prevederile art. 1 alin. (2) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 158/2005: Începând cu data de [][][][][][] Z Z L L A A 2.1. Asiguratul declară că se încadrează în categoria: 2.1.1. [] Asociat unic [] Asociaţi [] Comanditari [] Acţionari 2.1.2. [] Administrator sau manageri care au încheiat contract de administrare sau management 2.1.3. [] Membrii ai asociaţiilor familiale 2.1.4. [] Persoană autorizată să desfăşoare activităţi independente 2.1.5. [] Persoanele prevăzute la art. 1 alin. (2) lit. E) ───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── 3. Indemnizaţie lunară pentru asociat unic la nivelul valorii înscrise în declaraţia de asigurări sociale [][][][][] lei Contribuţia lunară pentru concedii şi indemnizaţii [][][][][] lei Se completează de asiguraţii de la punctul 2.1.1. - asociat unic 3.1. Venitul lunar asigurat la nivelul valorii incluse [][][][][] în declaraţia/contractul de asigurări sociale Contribuţia lunară pentru concedii şi indemnizaţii [][][][][] Se completează de asiguraţii de la punctul 2.1.5. ───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── 4. Venitul din dividente estimat a se realiza pe anul fiscal în curs [][][][][] lei din care lunar [][][][][] lei Contribuţia lunară pentru concedii şi indemnizaţii [][][][][] lei Se completează de asiguraţii de la punctul 2.1.1. - inclusiv asociatul unic care nu se regăseşte la punctul 3 ───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── 5. Indemnizaţia lunară conform contractului de administrare sau management [][][][][] lei Contribuţia lunară pentru concedii şi indemnizaţii [][][][][] lei Se completează de asiguraţii de la punctul 2.1.2. ───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── 6. Venitul estimat supus impozitului pe venit potrivit Legii nr. 571/2003 - Codul fiscal este de [][][][][] lei din care lunar [][][][][] lei Contribuţia lunară pentru concedii şi indemnizaţii [][][][][] lei Se completează de asiguraţii de la punctul 2.1.3. şi 2.1.4. ───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── 7. Declaraţia asiguratului: - declar pe propria răspundere că datele de mai sus corespund realităţii; - cunosc obligativitatea virării la bugetul FNUASS a contribuţiilor lunare pentru concedii şi indemnizaţii până la data de 25 a lunii următoare celei pentru care se datorează plata, în caz contrar urmând să achit majorări de întârziere; - cunosc obligativitatea depunerii comunicării de modificare în termen de maxim 30 de zile de la apariţia modificării respective; - cunosc obligativitatea depunerii certificatului de concediu medical până la termenele stabilite de Ordonanţa de urgentă a Guvernului nr. 158/2005 - cunosc obligativitatea depunerii, la închiderea exerciţiului financiar anual a documentelor justificative privind veniturile efectiv realizate în vederea regularizării obligaţiilor de plată, cu excepţia situaţiilor de la punctele 3 şi 5. Data [][][][][][][][] Semnătura asiguratului ........................ |
ANEXA Nr. 4*)
(Anexa nr. 9 la norme)
___________
*) Anexa nr. 4 este reprodusă în facsimil.
Casa Naţională de Asigurări de Sănătate Casa de Asigurări Sănătate ............ Nr. [][][][][] din: [][][][][][][][] CERERE TIP PRIVIND SOLICITAREA INDEMNIZAŢIEI DE ASIGURĂRI SOCIALE DE SĂNĂTATE 1. Date privind solicitantul Nume Prenume [][][][][][][][][][][][][][] [][][][][][][][][][][][][][] B.I./C.I. Seria [][][][] Nr. [][][][][][][][][][][][] Eliberat de [][][][] La data [][][][][][] Z Z L L A A CNP [][][][][][][][][][][][][] Adresa: Localitate Str. [][][][][][][][][][][][][][] [][][][][][][][][][][][][][] Nr. Bl. Sc. Ap. Sector [][][][] [][][][] [][][][] [][][][] [][] ───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── 2. Calitatea solicitantului [] Asociat unic [] Asociaţi [] Comanditari [] Acţionari [] Administrator sau manageri care au încheiat contract de administrare sau management [] Membrii ai asociaţiilor familiale [] Persoană autorizată să desfăşoare activităţi independente [] Persoanele prevăzute la art. 1 alin. (2) lit. E) Declaraţie/contract de asigurare pentru concedii şi indemnizaţii nr. [][][][][] din: [][][][][][][][] ───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── 3. Plata solicitată ACTE NECESARE: A. Indemnizaţia pentru: 1) Incapacitate temporară de muncă: - Certificat de concediu medical [] Boală obişnuită Seria [][][][] [] Urgenţă medico-chirurgicală Nr. [][][][][][][][][][] [] Boală infectocontagioasă de grup A Data acordării [][][][][][][][] [] Boală cardiovasculară [] Tuberculoză [] Neoplazie [] SIDA 2) Prevenire îmbolnăvire: [] Reducerea timpului de muncă cu pătrime - Certificat de concediu medical cu avizul din durata normală medicului expert [] Carantină - Certificat eliberat de D.S.P. 3) [] Maternitate 4) [] Îngrijire copil bolnav până la împlinirea - Certificat de naştere copil (copie şi original) vârstei de 7 ani sau pentru îngrijirea - Certificat persoană cu handicap (copie şi copilului cu handicap pentru afecţiuni original) intercurente până la îndeplinirea vârstei - Declaraţie pe propria răspundere care atesta că de 18 ani celălalt părinte sau susţinător legal nu execută concomitent dreptul CNP [][][][][][][][][][][][][] - Certificat de concediu medical cu avizul 5) [] Risc maternal medicului de medicina muncii B. Indemnizaţia cuvenită pentru luna în curs - Certificat de deces şi neachitată asiguratului decedat Seria [][][][] Nr. [][][][][][][][][][] - Actul de stare civilă care atestă calitatea, de soţ/copil/părinte sau în lipsa acestora, de persoana care dovedeşte că l-a îngrijit pe asigurat până la data decesului Data [][][][][][][][] Semnătura solicitantului ........................................... ───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── 4. Date privind achitarea obligaţiilor de asigurări sociale de sănătate pentru concedii şi indemnizaţii (se completează de către plătitorul de drepturi) A. Stagiul de cotizare (perioada de contribuţie) realizat în ultimile 12 luni anterioare lunii pentru care se acordă concediul medical de la [][][][][][][][] la [][][][][][][][] B. Veniturile pentru care s-a achitat contribuţia individuală de asigurări sociale de sănătate pentru concedii şi indemnizaţii în ultimile 6 luni anterioare solicitării dreptului Media veniturilor lunare [][][][][][] lei [][][][][][] lei C. Număr zile de concediu medical pentru incapacitate temporară de muncă, în ultimile 12 luni (cu excepţia concediului medical pentru tuberculoză, neoplazii, SIDA, maternitate, îngrijire copil bolnav) [][][] zile ───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── |
ANEXA Nr. 51)
(Anexa nr. 11 la norme)
___________
1) Anexa nr. 5 este reprodusă în
facsimil.
CENTRALIZATOR iniţial [] rectificativ [] CERTIFICATE DE CONCEDIU MEDICAL eliberate în luna ........... anul .............. Unitatea sanitară emitentă CUI ......................... Număr convenţie ...................... încheiată cu CAS ....................... ┌────┬──────────────┬─────┬─────┬────────┬─────────┬─────────┬────┬───┬────────────┬───────────┬────────────┬───────────┬────────────┬ │ │ │ │ │ │Serie CCM│Număr CCM│ │ │ │ │ │ │ | │Nr. │ Tip │Serie│Număr│ Număr │ anulat │ anulat │Luna│An │Cod urgenţă │ Cod boală │ Cod │ Tip CM │ Data | │crt.│rectificare*) │ CCM │ CCM │duplicat│ prin │ prin │CCM │CCM│ medico- │ infecto- │indemnizaţie│amb/int/ext│ acordării | │ │ │ │ │ │duplicare│duplicare│ │ │chirurgicală│contagioasă│ │ │(eliberării)| │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ | ├────┼──────────────┼─────┼─────┼────────┼─────────┼─────────┼────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┼───────────┼────────────| ├────┼──────────────┼─────┼─────┼────────┼─────────┼─────────┼────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┼───────────┼────────────| ├────┼──────────────┼─────┼─────┼────────┼─────────┼─────────┼────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┼───────────┼────────────| ├────┼──────────────┼─────┼─────┼────────┼─────────┼─────────┼────┼───┼────────────┼───────────┼────────────┼───────────┼────────────| └────┴──────────────┴─────┴─────┴────────┴─────────┴─────────┴────┴───┴────────────┴───────────┴────────────┴───────────┴────────────┴ ┬───────┬───────┬───────┬───────┬──────────┬──────────┬────────┬───────────┬───────────┬──────┬──────┬──────┬──────┬────────┬────────┐ | Data │ Data │ Data │ Data │ │ │ │ │ │Număr │ Data │ Cod │ Cod │ Cod │ │ |început│sfârşit│început│sfârşit│ Cod │ Cod │ CNP │Cod parafă │ Tip CCM │ aviz │ aviz │parafă│parafă│ parafă │ CAS │ | CCM │ CCM │CCM la │CCM la │diagnostic│diagnostic│asigurat│ medic │ (iniţial, │medic │medic │medic │medic │ medic │asigurat│ |amb/int│amb/int│ ext │ ext │ amb/int │ ext │ │prescriptor│continuare)│expert│expert│expert│ şef │medicina│ │ | │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │secţie│ muncii │ │ |───────┼───────┼───────┼───────┼──────────┼──────────┼────────┼───────────┼───────────┼──────┼──────┼──────┼──────┼────────┼────────┤ |───────┼───────┼───────┼───────┼──────────┼──────────┼────────┼───────────┼───────────┼──────┼──────┼──────┼──────┼────────┼────────┤ |───────┼───────┼───────┼───────┼──────────┼──────────┼────────┼───────────┼───────────┼──────┼──────┼──────┼──────┼────────┼────────┤ |───────┼───────┼───────┼───────┼──────────┼──────────┼────────┼───────────┼───────────┼──────┼──────┼──────┼──────┼────────┼────────┤ ┴───────┴───────┴───────┴───────┴──────────┴──────────┴────────┴───────────┴───────────┴──────┴──────┴──────┴──────┴────────┴────────┘ *) M = modificare A = adăugare asigurat S = ştergere asigurat Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor Reprezentant legal al unităţii sanitare, ................................................ Data .................... |
ANEXA Nr. 6
(Anexa nr. 12 la norme)
UNITATEA
.
............................................................
Str.
.................... nr. ..., bl. ..., sc. ..., et. ...,
ap. ....,
sectorul/judeţul ..................................
Codul fiscal
................................................
Contul
......................................................
Trezoreria/Banca
............................................
Nr.
........................../..............................
Către Casa de
Asigurări de Sănătate ...........
Unitatea
..................., cod fiscal .........., cu sediul în localitatea
..............., str. ............. nr. ..., bl. ..., sc. ..., et. ..., ap.
..., sectorul/judeţul .........., cont ................, deschis la
Trezoreria/Banca ........................., vă rugăm a ne vira suma
de ......... (.................) lei, reprezentând diferenţa dintre suma
indemnizaţiilor cuvenite (tip indemnizaţii):
- J1.....................................lei
- J2.....................................lei
- J3.....................................lei
- J4.....................................lei
- J5.....................................lei
şi
contribuţia de concedii şi indemnizaţii de asigurări
sociale de sănătate datorată de angajator pe luna/ perioada
................................., după cum urmează:
- totalul cuantumului prestaţiilor de
suportat din bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de
sănătate pentru concedii şi indemnizaţii plătite pe
luna/perioada .............................., suma: .......................
lei;
- totalul contribuţiilor pentru concedii
şi indemnizaţii datorat de angajator pe luna/perioada
.................., suma: ................ lei;
- totalul sumei de recuperat de la Fondul
naţional unic de asigurări sociale de sănătate pentru
concedii şi indemnizaţii pe luna/perioada ........................,
suma: ................ lei.
Ne asumăm
răspunderea pentru realitatea datelor prezentate mai sus şi pentru
corectitudinea determinării drepturilor de indemnizaţii sociale de
sănătate.
Anexă:
Declaraţia/Declaraţiile privind evidenţa obligaţiilor de
plată către bugetul Fondului naţional unic de asigurări
sociale de sănătate pentru concedii şi indemnizaţii pe
luna/perioada ................................ .
Director Director economic, (Administrator), ........................... ........................ |